Не так давно, коли на ринку праці тільки з'явилася нова професія «PR-менеджер», обов'язки людини зводилися, в основному, до написання різного роду рекламних текстів. Але бізнес-реалії диктують свої умови, і сьогодні в штаті практично будь-якої компанії є PR-менеджер, обов'язки якого залежать від політики компанії і структури PR-відділу в цілому.
У будь-якому разі, PR, або ж зв'язки з громадськістю, – це робота, яка передбачає комплекс дій, спрямованих на формування репутації бренду і коммунікацію зі ЗМІ, а тому, аби завжди мати можливість донести інформацію про вашу компанію до широкої аудиторії, або ж, наприклад, ділитись експертною думкою вашого спікеру з тих чи інших питань чи надавати журналістам коментарі у разі кризової репутаційної ситуації, в якій без пояснення позиції бренду ніяк не обійтися, потрібно завжди бути оперативним та професійним у комунікації із засобами масової інформації.
Репутація вас, як надійного джерела інформації, потребує постійної роботи, а тому приміряти на себе образ «Снігової королеви» і діяти, як компанія Apple − відповідати тільки на запити окремих ЗМІ, ігноруючи інших, – не зовсім влучний підхід для представників малого і середнього бізнесу, для яких згадки в ЗМІ критично важливі. Така політика комунікації може бути прийнятною для гігантів індустрії, але не у випадках репутаційних інцидентів. Тож, аби підтримувати добру репутацію компанії та себе як професіоналу, а також зберігати теплі контакти зі ЗМІ, варто не забувати про декілька простих правил:
- Не ігноруйте дедлайн працівника, навіть маленького видання. Журналіст, як і піарник, людина, яка працює з урахуванням термінів виконання завдань редакції. Не варто змушувати його нагадувати про запит, питати як у нього справи чи справи у його сім'ї. І ще гірше − зривати журналісту строк подачі матеріалу, не попередивши, що вам потрібно на годину або день більше часу для складання відповіді, ніж вказав журналіст.
- Припиніть представлятися тим, ким ви не є насправді − не варто "лити воду" у відповідь на запит: якщо ви або спікер від організації не готові дати змістовну відповідь на задану тему, делегуйте завдання експертові всередині компанії, або відмовтеся коментувати. В такому випадку кращим виходом із ситуації стане повідомлення журналісту теми, яку ви готові прокоментувати в майбутньому і розійтись на позитивній ноті.
|
Рекомендуємо також
05.08.2019
8510
19.04.2019
12176
|
- Уникайте граматичних помилок − так, усі ми люди і ніхто не скасовував людського фактору, проте, для перевірки матеріалів на помилки існують онлайн-коректори. Використовуйте це благо прогресу і буде вам щастя
Насправді, якщо пропонувати журналісту фактуру саме для матеріалу, над яким він зараз працює, це дивне відчуття. Це самий взаємовигідний формат, особливо, якщо є інформація, яку ринок ще не бачив і не чув. Deadline допомагає.